Vai ir saņemtas sūdzības par nekvalitatīvu preci? 1

Bieži vien iedzīvotāji savā starpā min gadījumus, kad veikalos iegādājušies nekvalitatīvu preci, piemēram, gaļu, kura jau nelāgi ož, vai arī skābu pienu, kaut arī derīguma termiņš precēm vēl nebūt nav beidzies.

Pārtikas un veterinārā dienesta Austrumvidzemes pārvaldes vecākā pārtikas inspektore Ārija Ločmele norāda, ka par Gulbenes veikalos iegādātu nekvalitatīvu preci dienestā sūdzības nav saņemtas.

"Savā starpā cilvēki jau noteikti arī runā par kaut kādiem gadījumiem, bet šobrīd Gulbene nav pie tiem sarežģītākajiem uzraugāmajiem objektiem. Domāju, ka tirgotāji ir ņēmuši vērā to, ja pircējs atnāk uz veikalu ar šo preci, problēma tiek atrisināta uz vietas veikalā, tāpēc sūdzība līdz mums neatnāk," saka Ā.Ločmele.


Viņa arī atgādina, ja pircējs iegādājas nekvalitatīvu produktu, tad ar pirkuma čeku ir jāvēršas veikalā un jāaprunājas ar tirgotāju, bet ja tur nerod risinājumu, tad tālāk ir jāziņo dienestam.


Ā.Ločmele stāsta, ka kopumā cilvēki vairāk sūdzas tieši par dzīvnieku izcelsmes produktiem, piemēram, par gaļu, kura ir vakuuma iepakojumos, jo tā ir palikusi veca.


"Ja saņemam sūdzības, tad mēs arī uzreiz dodamies uz veikalu pārbaudē. Ir gadījumi, kad sūdzības ir bijušas pamatotas, bet citas savukārt ne. Ir bijuši gadījumi, kad cilvēki sūdzas arī par garšas īpašībām, bet tas nav atkarīgs no tirgotāja. Vienam konkrētais produkts garšo, citam ne," saka Ā.Ločmele.


Viņa norāda, ka tirgotājam galvenais ir nodrošināt pareizu produktu uzglabāšanu un ievērot derīguma termiņus.
Divas reizes gadā dienests cenšas apmeklēt katru veikalu. Pārbaudes liecinot, ka kopumā tirgotāji cenšas būt apzinīgi, protams, pa kādam pārkāpumam gadās.

"Dažreiz tā ir neuzmanība, citā reizē atkal nostrādā cilvēciskais faktors - viens saka, otrs nedzird, gadās, ka kāds produkts plauktā ir palicis ar nederīgu termiņu, bet kliedzošu gadījumu, nav. Gadās kļūdas, ka kāds produkts ir ar nederīgu termiņu plauktā, bet šādu gadījumu nav daudz," uzsver Ā.Ločmele.


SIA "Maxima Latvija" preses sekretārs Ivars Andiņš norāda, ja kāds klients, piemēram, nav apmierināts ar "Maxima" iegādātās preces kvalitāti, lūgums atgriezties veikalā ar preci un čeku. Tāpat ikviens jautājums, kas ir saistīts ar veikalos "Maxima" piedāvātājiem produktiem un pakalpojumiem, risināšanā klienti ir aicināti zvanīt uz "Maxima" bezmaksas informatīvo tālruni 80002020 vai elektroniski rakstīt uz e-pastu "info@maxima.lv".

Pievieno komentāru

Komentāri 1

Andra

Maksima Junmilgrāvī regulāri māna pircējus,precei uzliekot atlaidi ,bet pie kases jāmaksā pilna cena.vai ari lētiem āboliem izsit dārgākos.

pirms 10 mēnešiem, 2020.04.27 10:32

Vietējās ziņas