Vai SIA “Gulbenes autobuss” palicis “aiz borta”? 27

Autotransporta direkcijas konkursā autobusiem par tiesībām veikt pasažieru pārvadājumus reģionālos starppilsētu maršrutos ir zināmi uzvarētāji, tomēr vairums reģionālo pārvadātāju konkursā nav uzvarējuši un turpmāk šādus pakalpojumus nevarēs sniegt, arī SIA "Gulbenes autobuss".

Lotē "Austrumi" uzvar "Nordeka" un SIA "Norma - A"

 

Ar nākamo gadu Latvijā pasažieru pārvadājumus starppilsētu autobusos varēs veikt tikai konkursā uzvarējušas firmas, kas būs saņēmušas valsts atļauju pārvadāt pasažierus konkrētā maršrutā. Latvija tika sadalīta astoņas lotēs jeb grupās, un katrā ir savi uzvarētāji. Divi pretendenti bija uz loti "Austrumi". Vieni pretendenti - "Nordeka" un SIA "Norma - A" apvienība, kuri arī uzvarēja. Otri - "Rēzeknes autobusu parks", "Madonas ceļu būve", "TU Vidlatauto", "Ludzas ATU", "Balvu autotransports", "Gulbenes autobuss", SIA"Pasažieru apvienība", kuri konkursā zaudēja.


Kompānijas, kuras konkursā neuzvarēja, turpmākos 12 gadus nevarēs piedalīties pasažieru pārvadāšanā.


Gulbenes rajona padomes pašvaldību un reģionālās attīstības nodaļas vadītāja Marta Mikolaja "Dzirkstelei" skaidro, ka konkrēti, kā tas viss beigsies, īstas skaidrības vēl nav. "Tas būs zināms tad, kad Autotransporta direkcija būs noslēgusi līgumus ar uzvarētājiem," saka M.Mikolaja.

 

Vai šoferi var palikt bez darba?

Ir neoficiāla informācija, ka tagad nav izslēgta arī tāda iespēja, ka šoferi var palikt bez darba. SIA "Gulbenes autobuss" arodorganizācijas priekšsēdētājs Jānis Jarusovs "Dzirkstelei" stāsta, ka iestādes vadītājs vēl pagaidām nevar īsti skaidri pateikt, kas ir gaidāms.

 

"Mēs nezinām, vai mūs kā strādniekus "Nordeka" paņems vai arī mēs paliksim bez darba. Domāju, ka konkurss bija netaisnīgs un tajā lomu nospēlēja liela nauda. Tas ir smags jautājums. Sanāk, ka tagad tiks mazināti rajona budžeta ienākumi un palielināsies bezdarbs rajonā. "Rēzeknes autobusus parks", kurš ir ar mums vienā apvienībā, konkursa rezultātus pārsūdzēs tiesā. Neticu, vai ir jēga tos pārsūdzēt," stāsta J.Jarusovs.


M.Mikolaja arī norāda, ka šī konkursa rezultāti jebkurā gadījumā nav nekas labs.

 

"Visas procedūras organizē atbilstoši likumam, bet bieži vien konkursos uzvarētāji sen jau ir zināmi, tas neattiecas tikai konkrēti uz šo lietu, bet diemžēl mūsu valstī tā notiek," atzīst M.Mikolaja.

 

Savukārt SIA "Gulbenes autobuss"direktors Juris Lapsa pagaidām savu viedokli paust "Dzirkstelei" nevēlējās.

 

Konkursa rezultāts rada problēmas

Gulbenes rajona padomes priekšsēdētāja vietnieks Māris Raģelis "Dzirkstelei" skaidro, ka konkursi nav nekas ārkārtējs, jo tā tagad ir norma, bet zināmas problēmas konkursa rezultāts šoreiz rada.

 

"Konkurss attiecas tikai uz starppilsētu pārvadājumiem, un mums kā rajona padomei ir uzdevums nodrošināt, lai iedzīvotāji varētu tikt ar autotransportu tur, kur viņi vēlas. Ja to nodrošina cita firma, tad savukārt mums ir jāmeklē risinājumi, kā nodrošināt mūsu uzņēmuma darbiniekiem darbu, iekšējos pārvadājumus un kā uzturēt esošo infrastruktūru. Tagad mēs domāsim un skaitļosim, kā to izdarīt. Pagaidām galvenais atrisināt jautājumu par to, lai krasi nebūtu jāsamazina darbinieku skaits un lai autobusi nepaliktu nevajadzīgi," saka M.Raģelis.


Pēc "Lursoft" datiem SIA "Gulbenes autobuss" reģistrēta 1997.gadā. Uzņēmums pieder rajona pašvaldībām, katrai viena daļa 2667 latu vērtībā, bet Gulbenes pilsētas domei pieder trīs kapitāldaļas.

Pievieno komentāru

Komentāri 27

vazqxufdv

gucci outlet Burberry Outlet Hermes Outlet The Sherwani Is A popular choice since it Distinguisher men from regular history looks Adding authenticity to history by means of dressing http://burberryhandbags.v-meter.com/

pirms 7 gadiem, 2013.04.22 13:35

vaks

tad kad lika samazinat starppilsetu marsrutus visiem par 40% tad Nordeka neko nemazinaja,bet pie mums daudz reisi tika samazinati.Tagad nordeka mierigi parnem jo nav vairs tik daudz reisu.Vietejas pasvaldibas var sos reisus vel atjaunot,jo degvielas cenas ir kritusas.Tad nu viss paliek pasu rokas.baumas klist,ka dazas vietas vispar atsakas ari no vietejiem marsrutiem visu atdodot nordekai

pirms 12 gadiem, 2008.10.30 10:00

Jus neka nezinat tik runajat.Interesanti kamdel jau ieprieks neviens nesudzejas ka slikti ir tas vai tas bet tikai tagad?Bus Jums visiem labums.Tad varesat atcereties labos laikus kad bij Gulbenes autobuss.

pirms 12 gadiem, 2008.10.28 20:38

babuks

Briinums,ka Gulbenes autobuss veel vispaar pastaav.Taisniiba,ka autobusi ir netiiri,pa marssrutiem ,kur brauc loti maz cilveeku tiek dzenaati lielie autobusi pem.peerle,Maalmuza un citi. Biletes arii netuiek vienmeer dotas.Jaaprasa Ragela k-gam, ko tad rajona vadiiba ir dariijusi,lai iedzivotaaji vareetu nokluut, kur vajag,kad vajag,ar eertiibaam.Kad pedejo reizi ir veikta paarbaude ,kur un kaa tiek izlietota doteetaa nauda.

pirms 12 gadiem, 2008.10.28 10:59

.......

Un ja godīģi saka. Tie lepnie braucēji kam nepatīk braukt ar Gulbenes autobusu var jau braukt ar kruto nordeku tikai viens jautājums, vai viņa pieturēs pie katra staba kur vajadzēs cilvēkam izkāpt. Un vēl nordeka jau no Balviem atnāk stāvgrūdā pilna. Lapsas kunga ir malacis kad var uzturēt vismaz to vienīgo Ŗīgas līniju.

pirms 12 gadiem, 2008.10.26 13:56

tak nomierinaties.uz stariem varesat iet kajam un nebus jakratas smirdigajos autobusos vao brauksat ka riga pa 0,50ls.tad tik sajutisat komfortu.lidz rigai maksasat 10ls un brauksat.nedrikstes ne somas lielas ne rijamo ne ko autobusa vadat.bus jums eiropaas limenis.lapsu te vispar nav ko vainot.pie visa vainiga valdiba.nezinat ne***t.ir vel sliktaki ka jau te teica.zvankstat ka sliktti.lai kaut kas butu labak japacel cenas ari tad slikti.sanemsat jus eiropas limeni- nebedajat.esat laimigi braucot komforta vai ejot kajinam.

pirms 12 gadiem, 2008.10.26 10:32

braucējs

Tie, kas te aplamā Gulbenes autobusus, laikam nav pavizinājušies, teiksim, Madonas, Balvu vai vēl kādos citos. Ir vēl sliktāk. Man ar Gulbenes autobusiem nekad nav bijušas problēmas. Nudien NEKAD, lai gan braucu ikdienas... Tā kā beidziet žvadzēt un, ja nepatīk, var tak nebraukt!!!!!!

pirms 12 gadiem, 2008.10.25 22:08

daudz braukaju ar autobusu

Ja godīgi, tad Gulbenes auobusam sen bija laiks padomāt par to, ka konkurenti nav itin nekādi. Autobusi ir NETĪRI, un to šķiet saprot ikviens pasažieris, estētiskais ir ļoti svarīgs, bet šeit diemžēl liels smirdīgums, netīrīgums. Goda vārds pretīgi sēsties iekšā, tāpēc ilgstoši izmantoju Nordekas pakalpojumus, kas absolūti par to rūpējas. Ja cenas ir līdzīgas tad izvēlos to, kas acij tīkamāks.
Modernizācija tas ir sīkums salīdzinoši ar to,ka mazpilsētas autobusu parks iedomājies,ka mēs esam Wow un gan jau mūs neslēgs.
Jā, laiki šobrīd ir grūti, bet paši līdz šādam līmenim sevi novedām.

pirms 12 gadiem, 2008.10.25 20:35

un pareizi vien izdarija ka neljava konkursaa uzvareet šim šaraškina kantorim kuru lepni devee par Gulbenes autobusu...brauciens uz Riigu bija viens vieniigs murgs...netiirs smirdiigs izgrabejis autobuss kursh staajaas pie katra staba pirms riigas stavgrudams pilns

pirms 12 gadiem, 2008.10.25 19:18

Benedikts

Es pieprasu bankrotu,visur bankrotus,lai sia latvija bankrote.

pirms 12 gadiem, 2008.10.25 18:37

Vienīgā Lapsas k-ga kļūda,ka ir ļāvis visiem pārāk lielu vaļu,ka ir bijis pārāk pielaidīgs un uz daudzām nebūšanām ir pievēris acis.UN tas visus apmierināja.Bet tagad situācija ir tāda kā ir-īpašniekiem vienalga,arodbiedrība klusē,bet kolektīvā gvelž katrs savu versiju par samazināšanu utt. Jā,varbūt viņš arī mauks uz siltajām zemēm,bet jūs mauksiet meklēt darbu...

pirms 12 gadiem, 2008.10.24 22:17

Tie pāris uzņēmuma neapmierinātie tak lai mauc strādāt uz Nordeku.Tieši tā,JĀLŪDZ ,lai pamēģina kaut ko lietas labā darīt.

pirms 12 gadiem, 2008.10.24 21:57

Lapsa - tava vietā varētu būt it visur,....tikai ne Gulbenes autobusā....Visu laiku rajona satiksmē esam gana pārmaksājuši par vienu km, a šis "svētais".

pirms 12 gadiem, 2008.10.24 13:01

www

tās tak ir šausmas drīz visi būsim bez darba es jau ar ar 1 novembri esmu bez darba jau darba devējs samazina štatus par ko mēs maksāsim apkuri un komunālos kad cilvēkiem nebūs naudas , un vēl nekur aizbraukt ar nevarēsi jo Gulbenes autoobusi tak bija lētāki nekā rīdzinieki. nezinu ko tā valsts domā ar kuru galu, es ar domājuka gulbenes autoobusu vadībai jāmeklē risinājums .

pirms 12 gadiem, 2008.10.24 08:17

viss skaidrs

Vajadzeeja paarveeleet Valdi!!!
Seez tur veci stagnaati! Viniem liekas, ja autobuss uz prieksu iet, tad viss kaartiibaa.

Ziemaa aara temperatuura -25, autobusaa -10!!! Pat soferis pufaikaa un pizikaa pie stuures! Taas tacu ir sausmas! Riigaa izkaap sastindzis vai pat arii gruuti izkaapt! Vai tad tas ir normaali???????????

Vieteejie reisi 20-30minuusu vietaa autobuss brauc 1 stundu! Reizeem pat kaveejaas! Drausmas!!!!

Ar taadiem autobusiem "Gulbenes Autobuss" vareeja pretendeet uz normaaliem konkursa rezultaatiem????

Ar viniem pat koopereeties neviens negrib!!!

Vajadziiga bija MODERNIZAACIJA!!!!!!!!!!

pirms 12 gadiem, 2008.10.23 22:51

tttt.... iemācies vispirms lasīt! Runa iet par starppilsētu maršrutiem un nevis vietējiem! Tā uz saviem Stāķiem vai kādu citu miestu droši varēsi kratīties ar Gulbenes autobusa busiem!

pirms 12 gadiem, 2008.10.23 19:31

pasaziere

rezultāti nepārsteidz! ir jau arī Gulbenes aotobusā bardaks! Ir daži šoferīši, kuri uzskata, ka biļete autobusā ir luksus lieta, vai, kā man personīgi viens teica- ekstra... un ja nu to papīrīti esi paņēmis, tad uz Tevi skatās kā uz valsts mēroga noziedznieku. Es saprotu- algas viņiem mazas, gribas nopelnīt papildus, bet to var izdarīt korektāk. nav jau man tas papīrs vajadzīgs, ja ir cilvēcīga attieksme.

pirms 12 gadiem, 2008.10.23 18:03

*

Lapsam viss pie kājas ,pensija godam nopelnīta, pierausts cik negribi , tā kā viņu tas neuztrauc, tagad varēs vadīt laimīgas vecumdienas un ar savu Andu maukt uz siltām zemēm atpūsties un domāt , bij gan labi laiki esam nodrošināti.

pirms 12 gadiem, 2008.10.23 16:09

Vietējās ziņas