Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Valsts ieņēmumu dienests atsāks klātienes klientu apkalpošanu Gulbenē

Beidzoties valstī izsludinātajai ārkārtējai situācijai, Valsts ieņēmumu dienests (VID) pakāpeniski atsāk klientu apkalpošanu klātienē. No 9.jūlija VID pakalpojumi klātienē būs pieejami arī Gulbenē. Par to informē VID Sabiedrisko attiecību daļa.

Klientu apkalpošanas centru darbalaiks un kontaktinformācija ir pieejama portāla www.latvija.lv sadaļā Vienotie klientu apkalpošanas centri.

Apmeklējot klientu apkalpošanas vietas, VID lūdz būt piesardzīgiem un atbildīgiem, un ievērot visus valstī joprojām noteiktos piesardzības pasākumus – ieturēt 2 metru distanci no citiem cilvēkiem, dezinficēt rokas, ievērot respiratoro higiēnu un citus nosacījumus savai un apkārtējo drošībai. VID aicina atlikt VID konsultanta apmeklējumu, jūtot elpceļu slimības pazīmes, kā arī nenākt, ja noteikta pašizolācija, mājas karantīna vai stingrā izolācija.

VID atgādina, ka, rūpējoties par klientu un iestādes darbinieku drošību, iedzīvotāji visus VID pakalpojumus var saņemt arī elektroniski VID Elektroniskajā deklarēšanas sistēmā.

VID konsultācijas var saņemt, zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni 67120000 vai uzdodot savu jautājumu rakstiski VID EDS sadaļā “Sarakste ar VID”. Svarīgi, ka, zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni 67120000, ikviens var saņemt arī personificētu konsultāciju, ja vien zvanot pieslēdzas VID EDS un nosauc tur redzamo kodu.

Par VID klātienes pakalpojumu turpmāko pieejamību informēsim VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv un sociālajās platformās.

Pievieno komentāru

Vietējās ziņas