Vēl ekspluatācijā nenodotajā rotācijas aplī veidojas bedrītes 25

Joprojām nerimst autovadītāju sašutums par ceļiem, uz kuriem norit būvdarbi. Tas galvenokārt skar autoceļa P35 Gulbene-Balvi-Viļaka-Krievijas robeža (Vientuļi) posmu no 2,14. līdz 12,68.kilometram, Brīvības ielu un rotācijas apli Gulbenē.

“Gribēju piedāvāt “Dzirksteles” redakcijas fotogrāfam aizbraukt uz jauno rotācijas apli Svelberģī un nofotografēt bedrītes uz jaunā, vēl nenodotā asfalta. Domāju pats nofotografēt un ielikt FB, bet jēga? Vajag tā, lai ir raksts laikrakstā - paliekoši, fundamentāli. Jo izskatās tā, ka kaut kādā momentā cilvēcei kaut kas ir aizgājis ne tā, kā vajadzētu, bet vēl ir laiks paiet atpakaļ un turpināt ceļu pareizā virzienā,” “Dzirkstelei” raksta Igors Vīcups.

SIA “8 CBR” būvdarbu vadītājs Askolds Liedskalniņš stāsta, ka rotācijas aplī būvdarbi vēl nav pabeigti.

“Pašlaik ir izbūvēta asfaltbetona “AC 16 bin” saistes kārta, kuru nav ieteicams ilgstoši (sevišķi ziemas periodā) ekspluatēt pie intensīvas satiksmes kustības un virzienu maiņas bez nosedzošās dilumkārtas. Dilumkārtu nebija iespējams izbūvēt nelabvēlīgo laika apstākļu dēļ,” viņš skaidro.

Būvuzņēmējs apzinās situāciju, ka pie tik lielas autotransporta kustības intensitātes var veidoties asfaltbetona segas defekti. Atsākoties būvsezonai, tiks apsekots būvobjekts un defekti par būvuzņēmēja līdzekļiem tiks novērsti. Būvdarbus atsākšot aprīlī.

Pievieno komentāru

Komentāri 25

d

Gulbene - Rēzekne arī jau saplaisājis jaunais asfalts. Brīnišķīgi, vai kas normāls vispār notiek pasaulē>

pirms gada, 2019.02.20 10:42

Gulbis

Nav jau tik jauns vairs, 6 gadi tomēr pagājuši. Plaisas tik vien kā jāaiztaisa un varēs vēl dažus gadus lietot bez virskārtas maiņas. Starp citu, speciālisti iesaka ceļa virskārtu mainīt ik pēc 8-12 gadiem atkarībā no izmantošanas intensitātes.

pirms gada, 2019.02.20 13:44

Janka

Aiz Gulbenes novada robežas šoziem izcilāja asfaltu kā jūras viļņus!

pirms gada, 2019.02.20 16:32

!!!!!

Gulbene-Madona arī ir plaisas un nelīdzens, gluži kā zibens Makvīns būtu ar Besiju steigā šansējis.

pirms gada, 2019.02.20 18:53

q

Gulbi, tur ir ik pa dažiem metriem plaisas, jālej jauns asfalts. Intensitātes tur nav nekādas, salīdzinājumā ar ceļu uz Balviem. Tas vairs nav nodilums, bet šaizīte pagadījusies, kā jau visur.

pirms gada, 2019.02.21 17:40

Aija

Precīzāk būtu jautāt- vai kādreiz kādam būs jāatbild par tādu darbu? Citādi apkopējas un sētniekus dzen kā vadžus sienā,nezini vien kā nolaizīt,bet te puse naudas kabatā. Laikam kabatas cauras un cauras. Viss krīt ārā. Tāpat kā ar to tualeti,nojaukšanai vajag 80 000, . Nu gandrīz vai jālamājas. Mēs pa tādu naudu pa ķieģelītim vien noņemtu un vēl izmantotu kaut kur vēl citur,ja galva strādā.

pirms gada, 2019.02.20 10:53

?

Kādas tualetes nojaukšanai vajag 80 000?

pirms gada, 2019.02.20 11:00

p

runa par svelberģa veikalu

pirms gada, 2019.02.20 14:52

!!!

Nu to kas iekrita kabatās atpakaļ vairs nedabūt! Būs vien jālipina bedrītes.

pirms gada, 2019.02.20 16:34

bija paredzams

Gulces aplis ir bezjēdzīgi izmesta nauda... tikai jautājums, kura kabatā!

pirms gada, 2019.02.20 11:06

šoferis

Tu domā,ka Rīgas kungiem pietrūka?

pirms gada, 2019.02.20 20:39

ACB

Tā nav dilumkārta( virskārta Piem. AC 11 vai SMA 11, kas atkarīgi no projekta ietvertā), kas tiks uzlikta 2018. gadā. Asfalts tika uzlikts, lai ziemas periodā nav bedru un mazāki izdevumi tā uzturēšanā. Tā ir jauna būve un ceļam ir jānosēžas. Kad viss nožūs tiks veikti remontdarbi un labojumi. Un tad tika liek virskārtu, kuru tad variet kritizēt

pirms gada, 2019.02.20 11:14

ABC

Jau varam kritizēt. Piemēram: Gulbene - Madona šoseju, braucot liekas, ka auto riepas nav nobalansētas, bet izrādās, asfalts vienos viļņos. Ko par šo teiksi?

pirms gada, 2019.02.20 11:59

Es

Nu nezinu ko var glābt virskārta ja pamatojums plaisā un iesēžas, ja arī tās trīs bedres uz balvu ceļa jaunajā asfaltā domā aizlāpīt ar virsējo asfalta kārtu tad domāju tur nevajag būt inženierzinātņu doktoram lai saprastu ka visupirmkārt ir atbilstoši jāuztaisa pamatojums.

pirms gada, 2019.02.20 14:06

Jānis

Jā,par jauno Madonas asfaltu ir taisnība,domāju to apstiprinās daudzi autobraucēji.

pirms gada, 2019.02.20 12:36

kuku

nu ko jus saprotat,vins tacu tikko uzliets vinam janosezas.

pirms gada, 2019.02.21 04:16

Ah

Latvijai vajadzētu iemācīties ceļus būvēt ,kā Lietuvā !

pirms gada, 2019.02.20 16:27

Wang Chen

Latvijā vajadzētu ieviest nāvessodu par ekonomiskiem noziegumiem, kā Ķīnā!!!

pirms gada, 2019.02.20 20:59

Es pats

Nu tas tak nekas totie uz jauna madonas asfalta sak paradities kartupelu vagas . Varbut tas ar nav nodots eksplotacija?

pirms gada, 2019.02.20 21:48

XXX

Un sāls kaisīšana uz tās ceļa daļas kur nav asfaltbetona, šķembu un smilts kārtu arī taču bojā, kas pēc tam būss jāmaina!!!

pirms gada, 2019.02.21 09:02

Anonims

Tapat ari braucot uz Blaviem viens jaunais asfalta posms sāk drupt

pirms gada, 2019.02.21 10:29

diemžēl

Diemžēl dzīvojam purvā, tāpēc arī zemi izcilā, lai kā tas arī nepatiktu. Nav tā kā kalnu apvidos, kur akmens un klintis apakšā. Iespējams, būtu jāgudro kaut kāda cita tehnoloģija.

pirms gada, 2019.02.21 17:45

Japsss

Bruģis vai ķieģeļi jāmūrē. Itālijā vairāk nekā tūkstoš gadus vecu, mūrētu ceļu ekspluatē vēl šodien.

pirms gada, 2019.02.24 10:03

Tīkliņš

Somija arī ir ļoti purvaina. Varbūt jāpaskatās kādā pieredzes apmaiņā, kā šie taisa. Kāpēc nevarētu kādus ceļu meistarus uz Somiju aizsūtīt, kāpēc tikai visādi papīru pārcilātāji var braukāt pa pasauli?

pirms gada, 2019.02.24 10:05

Vietējās ziņas