Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Vienojas par četrām galvenajām ceļu prioritātēm

23. februārī Smiltenē uz Attīstības padomes sēdi pulcējās Vidzemes plānošanas reģiona pašvaldību priekšsēdētāji, informē Vidzemes plānošanas reģiona sabiedrisko attiecību vadītāja Anita Āboliņa.

Viens no galvenajiem jautājumiem sēdē bija VPR transporta infrastruktūras prioritāšu noteikšana, ņemot vērā savietojamību ar pārējiem Latvijas reģioniem un  starptautiskas nozīmes transporta koridoriem.  "Klātesošie vienojās par četrām galvenajām ceļu prioritātēm – A3 (Inčukalns-Valmiera- Igaunijas robeža), A2 (Āraiši-Igaunijas robeža), P16, P18, P27, P36 (Mazsalaca-Gulbene-Rēzekne) un P37 (Balvi-Gulbene-Madona-Pļaviņas). Pieņemtais lēmums par iepriekšminētajiem ceļu posmiem tiks iesniegts izskatīšanai Satiksmes ministrijā. Izvirzītās prioritātes noteiktas saskaņā ar VPR Attīstības plānošanas dokumentos noteiktajām ilgtermiņa izmaiņām līdz 2030. gadam, kā arī, sekojot attīstības virzienam, attīstīt transporta infrastruktūru un veicināt sasniedzamību," stāsta A.Āboliņu.

Viņa stāsta, ka sēdē tika izskatīti ne tikai reģiona attīstībai svarīgi jautājumi, bet, sekojot aizsāktajai tradīcijai, pašvaldību pārstāvji iepazinās arī ar uzņēmumiem, kas veiksmīgi attīstījuši savu darbību konkrētajā pašvaldībā. Viens no tiem šoreiz bija arī SIA “8 CBR”, kas ir viens no vecākajiem un lielākajiem ceļu un tiltu būves uzņēmumiem Latvijā.

Valdes priekšsēdētājs Andris Lacbergs klātesošajiem priekšsēdētājiem atzina, ka, ja nebūs ceļu tīkls, tad uzņēmējdarbība un attīstība tiks kavēta, paliek vien jautājums – kādas ir valsts prioritātes. Pārrunājot aktualitātes nozarē, A.Lacbergs atzina, ka ceļu būvniecības kvalitāte ir lielā mērā atkarīga no profesionāliem speciālistiem, vienlaikus piebilstot, ka Latvijā katastrofāli pietrūkst inženieru.

Sēdes dalībnieki viesojās arī uzņēmumā “RZ Autocentrs”, uzklausot uzņēmēja stāstus par savu pieredzi, uzsākot jaunu uzņēmējdarbību.

Pievieno komentāru

Vietējās ziņas