Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Visā Gulbenē pārtraukta ūdens padeve 22

5.maijā aptuveni pulksten 11.00 visā Gulbenē krānos pārstāja tecēt ūdens. SIS “Gulbenes nami” avārijas dienestā paskaidroja, ka tā ir visas pilsētas problēma.

SIA “Alba” atbildīgais par ūdens apgādi laikrakstam paskaidroja, ka pēkšņi esot pārtraukuši darboties ūdens sūkņi. Problēma tiekot apzināta un risināta. Darbinieks solīja, ka šīs dienas laikā un pēc iespējas ātrāk ūdens padevi pilsētā atjaunos.

Pievieno komentāru

Komentāri 22

Diāna Odumiņa

Tikko pulksten 12.00 lēnām sācis krānā tecē ūdens. Strūkla ir neliela, kamēr piepildīsies sistēma visā pilsētā. Pilsētas pārvaldes vadītāja šobrīdējais pienākumu pildītājs Jānis Krastiņš “Dzirkstelei” paskaidroja, ka problēmas esot bijušas atdzelzošanas stacijā. Problēmas saistītas ar elektroniku.

pirms 5 mēnešiem, 2019.05.05 12:05

:)

Ceru, ka tehniskas, nevis saistītas ar attālinātu piekļuvi un vadības pārņemšanu:)

pirms 5 mēnešiem, 2019.05.05 12:48

no Nāčas

Būtu ļoti labi, ja pēkšņas ūdenspadeves avārijas situācijās man būtu kristālskaidri zināms kur tikt pie ūdens. Savulaik pilsētas centā bija pieejams publiskais krāns. Šķiet, ka šobrīd vairs tādas iespējas nav. Varu jau pasmelt Dziravu dīķī un podu noskalot. Pie nereizes pat to pašu novārīt un izmantot dzeršanai, bet tas nav risinājums.

pirms 5 mēnešiem, 2019.05.05 12:46

oh

Visu cieņu Diānai, kura vienīgā visā pilsētā ievēroja pirmo krīzes pārvaldības noteikumu - informēt cilvēkus par to kas notiek. Gulbenes novadam pilns ar visādiem speciālistiem, bet iestājoties reālai krīzei (kaut nelielai, bet tomēr) pilnīgs klusums gan twiteros, gan citos sakaru kanālos. Ko no tā var secināt - apziņošana un rīzes vadība ir pilnīgi nekāda. Interesanti, kas notiktu ja beigtos elektrība, līdz ar to ūdens padeve, sakari u.t.t. Arī ierautu galvu plecos un pamestu cilvēkus Dieva ziņā? Par to mēs jums algu nemaksājam!

pirms 5 mēnešiem, 2019.05.05 13:01

Es

Pilnīgi piekrītu, tad vismaz mājas pilvarotās pesonas varētu brīdināt, un tie tad mājas iedzīvotājus, jo nav pirmā reize, ja ne ūdens, tad tā kvalitāte no krāna reizēm ur kristiska.

pirms 5 mēnešiem, 2019.05.05 16:52

oblava

krievu laikā šitā ķēra kandžas tecinātājus.Ap pusnakti noslēdza ūdeni,un tad ieradās dzīvokļos no kuriem atskanēja sūdzības zvans par ūdens izbeigšanos.

pirms 5 mēnešiem, 2019.05.05 14:14

palundra

Te jau nebija pusnakts, bet rīta kluci tikai viens varēja aizskalot:( Taču metode laba.

pirms 5 mēnešiem, 2019.05.05 14:19

Janka

"Gulbenes nami" vispār iespārda! Visas pilsētas problēma!

pirms 5 mēnešiem, 2019.05.05 14:39

uf

Par aizstāvību jāsaka, ka malači - stundas laikā tika galā. Paldies!

pirms 5 mēnešiem, 2019.05.05 15:26

Janka?

Vai tad Albai heatbild par pilsētas ūdeni, kāds sakars Gulbenes namiem?

pirms 5 mēnešiem, 2019.05.05 21:24

Janka

Nami vispār par kaut ko atbild?

pirms 5 mēnešiem, 2019.05.06 09:21

Mi

Jocīgi, man nav mājās aukstā ūdens.
(Nākotnes 2/3)

pirms 5 mēnešiem, 2019.05.05 16:01

uf

Nākotnes 2/9 - aukstais ir. Tātad sāc ar mājas vecākā izprašņāšanu.

pirms 5 mēnešiem, 2019.05.05 16:04

tev

Es domāju, ka šeit tev kāds noteikti palīdzēs... varbūt iedos burciņu nar silto ūideni.

pirms 5 mēnešiem, 2019.05.07 10:58

Acs

Kā var iepriekš paziņot par avāriju? Nereāla prasība! Cita lieta - un to varam prasīt- paredzēt jau iepriekš, kur kas var noklemmēt.

pirms 5 mēnešiem, 2019.05.08 14:58

puff

Ir plānveida pakalpojuma pārtraukumi. Katrs redzējis paziņojumus par plānotajiem ūdens padeves pārtraukumiem, lattelecom sakaru pārtraukumiem u.t.t. ... un ir neplānoti pakalpojuma pārtraukumi - tos sauc par avārijām. Katram pakalpojumu sniedzējam ir rakstiskas procedūras par rīcību avārijas gadījumā. Un kā viens no pirmajiem darbiem ir caur sakaru kanāliem paziņot pakalpojumu saņēmējiem par avāriju, rīcībām, pārtraukuma ilgumu u.t.t. Kāda jēga Gulbenes namiem no mājaslapas, ja tur ne pušplēsta vārda?

pirms 5 mēnešiem, 2019.05.08 19:08

domei

Avārijas situācijās- apziņošana ir pirmais. Komunikācija mutiski, telefoni, sociālie tīkli, internets. 21.gadsimts. Kādreiz skrēja, zīmītes salika uz durvīm ar māju vecāko palīdzību. Neprofesionāla rīcība. Nav doma kritizēt, bet skaidra ziņa mūsu deputātiem - abiem pakalpojumu sniedzējiem ir mājas lapas, gan Namiem, gan Albai un pašvaldības uzņēmumos sakaru pakalpojumus arī apmaksā. Vadītāji nav kompetenti. Strādā sev, nevis sava novada cilvēkiem.

pirms 5 mēnešiem, 2019.05.08 21:54

Una

Un kur tad jaunā saziņas aplikācija, kur domē lielījās, kā var visu paziņot? Kaut kā aizmirsts viss????

pirms 5 mēnešiem, 2019.05.09 11:02

Acs

Un ja nu es gribu uzvārīt tēju vai kafiju, vai katru reizi pirms tam ieskatīties netā, lai uzzinātu, vai nav avārija? Vai domājat arī pirms taisat noteikumus vai pēc tam tos skaidrojat? Sanāk absurds, ne tā? Un ja nu cilvēks ir dušā noziepējies un te pēkšņi ūdens padeve pārtrūkst? Brīdināt jau var tikai plānotos gadījumos nevis avārijas! Turklāt, vai katram mājā ir pieejams nets? Reizēm nevar vien beigt brīnīties par “brīnumiem”, kas ielavās cilvēku smadzenēs:(

pirms 5 mēnešiem, 2019.05.09 12:13

ar aci par maz, vajag smadzenes

Pakalpojumu sniedzējam ir jābūt uzrakstītām un atstrādātām instrukcijām par rīcībām avārijas situācijā. Viena no krīzes vadības funkcijām ir apziņošana. Vāri savu kafiju, bet ja krānā čušsss, tad skaties netos, zvani pakalpojuma sniedzējam, zvani vai texto īsziņas mājas vecākajam u.t.t. Viņiem tajā mirklī jāspēj vismaz apstiprināt, ka ir avārija, nevis tavam krānam iesprūdusi blīve:) Tieši svētdienas rītā:)

pirms 4 mēnešiem, 2019.05.10 20:07

Acs

Tev ar loģiku ir kā ir:) Pats par sevi saprotams, ka cilvēks, kam kafijas uzvārīšanai netek ūdens no krāna, imteresēsies pieejamos informāciju avotos, kas notiek un kad būs! Tam nu liela gudrība nav vajadzīga. Cita lieta, ka avārijas patērētājiem rada neērtības līdz diskomfortu un tādēļ attiecīgajam uzņēmumam IR jāgādā, lai tās novērstu pirms ksut kas notiek. Nevar bāzt visu peļņu kabatās, ir jāiegulda arī regulārā sistēmu profilaksē. Par to ir tas stāsts un nevis par ko citu.

pirms 4 mēnešiem, 2019.05.11 15:05

Vietējās ziņas